Strona główna

Trimble

« powrót
V-ray 3 dla SketchUp Online

Vray 3 dla SketchUp - Online

Komercyjna licencja dla silnika renderującego V-Ray dla SketchUp firmy ChaosGroup. Produkt zawiera 1 licencję Master oraz 1 licencję Render Node. Licencjonowanie online - wymagany dostęp do internetu.
Cena: 1982 zł + 23% VAT (2437,86 zł brutto)
Dostępność: w magazynie
Dostawa: email, elektroniczna
Najczęściej zadawane pytania
VRay dla SketchUp

Użytkownicy SketchUp z wielu branż, począwszy od inżynierii aż do projektowania produktów i animacji traktują V-Ray jako szybki, prosty i ekonomiczny sposób na renderowanie najbardziej nowatorskich obrazów.

V-Ray dla SketchUp daje użytkownikom jedno z najskuteczniejszych narzędzi do renderowania, które umożliwia wizualizację modeli z najwyższą jakością i realizmem. V-Ray działa w obrębie SketchUp, pozwalając na uwzględnianie renderowania w bieżącym cyklu pracy.
Czym jest V-Ray?

Efektywny wielowątkowy silnik – V-Ray został specjalnie zoptymalizowany do śledzenia promieni, pozwalając użytkownikom na kompleksowe cieniowanie, tworzenie cieni obszaru oraz efektów kamery i globalnego oświetlenia z niespotykaną szybkością i dokładnością.

Interaktywny rendering – VRay RT jest rewolucyjnym silnikiem renderującym, zapewniającym natychmiastową informację zwrotną oraz usprawnioną konfigurację sceny. Ponieważ V-Ray RT oparty jest na tym samym solidnym rdzeniu co V-Ray, następuje płynne przejście pomiędzy V-Ray RT a produktami renderowania. Losowy Sampler udoskonala zmniejszenie błędów zniekształcenia poziomych lub pionowych linii.



Wybrane funkcje
MATERIAŁY I CIENIOWANIE

Materiały oparte na fizyce – pozwala na tworzenie materiałów opartych na właściwościach fizycznych z wykorzystaniem wszechstronnych programów cieniujących V-Ray.

Podgląd materiału – pozwala na dokładny i skuteczny podgląd materiału. Generowany podgląd jest buforowany w celu późniejszego wykorzystania.

VRayDirt – umożliwia symulowanie cieniowania wokół narożników i szczelin obiektów w oparciu o odległość radialną. VRayDirt może być wykorzystany do tworzenia różnych efektów, w tym renderowania metodą Ambient Occlusion.

Interpolacja (odbicie i załamanie światła) – pozwala na przyspieszenie procesu renderowania poprzez zbliżanie oraz buforowanie błyszczącego odbicia i załamania.

Rozproszenie światła – pozwala na śledzenie i załamywanie światła na podstawie długości jego fali.

Przezroczystość Alpha – pozwala na tworzenie materiałów z przezroczystością alpha.

Procedural Textures – wykorzystanie proceduralnie generowanych map tekstur, w tym tekstury zabrudzenia.
ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE

Oświetlenie wewnętrzne – pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia.

Oświetlenie IES – wykorzystuje dane fotometryczne w celu dokładnego określenia światła.

Oświetlenie sferyczne –pozwala na tworzenie sferycznego oświetlenia terenu.
SŁOŃCE I NIEBO

Słońce i  niebo w V-Ray – V-Ray Sun and Sky System umożliwia symulowanie warunków prawdziwego oświetlenia atmosferycznego.
OŚWIETLENIE GLOBALNE (GLOBAL ILLUMINATION)

Zoptymalizowane rozwiązania GI – V-Ray zapewnia kilka  zoptymalizowanych rozwiązań do tworzenia oświetlenia globalnego (Global Illumination), dając artystom całkowita kontrolę i elastyczność, której potrzebują.
KAMERY I OPTYKA

Kamera rzeczywista – umożliwia renderowanie każdej standardowej kamery z wykorzystaniem właściwości kamery rzeczywistej, w tym głębię ostrości i efekty poruszenia.

Głębia ostrości – umożliwia szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, wykorzystując kamery rzeczywiste.
Wymagania

    SketchUp: 2015 lub nowszy (tylko wersje 64-bitowe)
    System operacyjny: Windows: 7 lub nowszy (tylko systemy 64-bitowe) / System operacyjny MacOS: 10.9 lub nowszy
    Procesor: Inter Pentium IV lub inny kompatybilny z technologią SSE3
    RAM:v   minimum 4GB pamięci RAM oraz 4GB pamięci SWAP (rekomendowane 8GB lub więcej)